wtorek, 19 marca 2013

Wiosenno - wielkanocny zajączek

Zajączek gotowy 
Szybko mi to poszło, dzisiaj zaczynam sweterek . Bardzo lubię robić gdy wiem dla kogo .




Zajączek ma nawet ogonek, jest bardzo sympatyczny , siedzi sobie i przywołuje wiosnę .
Jajo, które ma przy sobie , zrobiłam w ubiegłym roku. Zrobione ze sznurka . W ogóle wtedy dużo robiłam ze sznurka. Całkiem nieźle to wygląda. 
Tak jakoś bawiłam się w robienie ozdób wielkanocnych. Wylądowałam nawet na kiermaszu wielkanocnym , wspólnie z koleżanką , która robi piękne ozdoby .



Niestety pogoda wtedy była bardzo zimowa, Moje są te wyroby po prawej stronie : koszyczki, palmy , jajka .
Chciałabym się pokazać na jakichś targach z rękodziełem , ale wszystko jest daleko a utworzenie Stowarzyszenia , o którym myślałam stanęło w martwym punkcie. Nie potrzebuję figurantów, bo o takich łatwo , ale chciałabym konkretne osoby, które coś robią. No bo jak się pokazać to z czymś. A jak na razie, nie ma chętnych, ech to moje miasto to jakaś pustynia .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień dobry. Miło mi, że gościsz na mojej stronie. Pozdrawiam Cię gorąco.