piątek, 8 lutego 2013

Projekty unijne

 Od trzech dni biorę udział w unijnym projekcie kompleksowego wsparcia dla osób niepracujących .
Zgłosiłam się , bo chcę wrócić na rynek pracy , bo może uda się dorobić coś jeszcze do emerytury , żeby pobyć wśród ludzi itp.
Projekt obejmuje osoby do 25 roku życia i 50+.
Tematyka zawodowa :  pracownik kancelaryjny .
Dla mnie temat dobrze znany ale nie zaszkodzi przypomnieć sobie.
Pominę młodzież , która uczestniczy w tym dziele , skupię się na tych 50+
Trzy kobiety , dwóch facetów. Pominę  kobiety , ale faceci ......... to jakieś nieporozumienie !!!!!!
Jeden po szkole zawodowej, nie umiejący się prawidłowo wysłowić, z brudnymi paznokciami , z zamiłowania mechanik z uwielbienia bezrobotny na zasadzie Ferdka Kiepskiego.
To nie pierwsze szkolenie , w którym bierze udział , no bo przecież z czegoś trzeba mieć na piwo , a skoro Unia płaci ...........
Drugi to polityk amator , totalny pesymista , którego nie interesuje nic poza tematem : kiedy i ile dadzą kasy .

I tak się właśnie zastanawiam - Ile jest osób 50+ będących bez pracy i perspektyw na nią  ?
Kryteria przyjęcia na ten staż ? dostawało się dodatkowe punkty za wykształcenie poniżej średniego  i za zamieszkanie na obszarze wiejskim.
Niestety nie jestem w stanie wyobrazić sobie tych panów w biurze . Brak mi nawet wyobraźni co do ich odbywania stażu w jakimkolwiek przedsiębiorstwie.
A może mam za mały łeb ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień dobry. Miło mi, że gościsz na mojej stronie. Pozdrawiam Cię gorąco.