sobota, 4 stycznia 2014

Psi skoczek w Nowy Roczek

Ależ sie opuściłam w pisaniu .Do samych świąt cieżko pracowałam nad czapkami ,i kominami. Największym osiągnieciem była kolekcja dla Hangloose. Zamieszanie z naszywkami i kurierem zjadło wszystkie moje siły.
Ale efekt wspaniały. Mogę być dumna z siebie .


Każda inna, niepowtarzalna. A tak prezentowały się na alpejskich stokach






Nawet mój malutki wnuczek dostał swoją


A potem to juz posypała się lawina zamówień ........ i tak do samych świąt.
A Święta ?
czytaj dalej :

Okres świąteczny nie jest zbyt lubiany przeze mnie. Mam swoje powody ale nie o tym chcę pisać . W tym czasie wydarzyły się dwie bardzo ważne dla mnie sprawy.
Pierwsza to ............wizytacja mojego idola

No właśnie, spenetrował całą kuchnię, wyłączał dekoder kiedy mu się chciało, przeszkadzał mu obrus na stole , rozbił fajną kulistą lampkę i ......


podbił moje serce całkowicie. 

A druga ważna dla mnie sprawa to Zori



Owczarek znaleziony na drodze, który trafił do azylu i czekało go schronisko. Zobaczyłam zdjęcie i zakochałam się. Myślałam, że w tym wieku marzenia się już nie spełniają a ja zawsze marzyłam o takim psie. 
Koniec końców w drugi dzień świat pojechaliśmy po nią i teraz mam swoją przyjaciółkę.

Ale już temat na następnego posta.




2 komentarze:

  1. Witaj, czapki robią OGROMNE pozytywne wrażenie. Nie wiem czy zechciałabyś mi pomóc, mianowicie bardzo podobają mi się czapki naszych skoczków narciarskich, nie wiem czy można je gdzieś kupić, dlaczego mama powiedziała, że postara się takową zrobić gdyby wiedziała, z jakiego splotu są zrobione i gdybym dała jej jakiś wzór... http://1.bp.blogspot.com/-EbO83yPW6KY/URaO4UVsosI/AAAAAAAABRk/0kk256r4mXI/s1600/531990_504573616249801_616230605_n.jpg , jest Pani w stanie mi odrobinkę pomóc? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapki olimpijczyków robi firma 4F. http://4f.com.pl/produkty/czapka-meska-12/
    Są chyba robione maszynowo, przynajmniej tak to wygląda. Ja swoje robię ręcznie zwykłym angielskim. Tak naprawdę tu chodzi o grę kolorów. A te są do wyboru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzień dobry. Miło mi, że gościsz na mojej stronie. Pozdrawiam Cię gorąco.